Cześć!Dzisiaj prezentuję Wam mój prywatny projekt. Dostarczył mi sporo frajdy podczas tworzenia. Mogę powiedzieć, że to mały powrót do wspomnień z dzieciństwa, kiedy parowozy były jeszcze w użyciu.Techniczne aspekty projektu były dosyć sporym wyzwaniem i czasochłonne, zwłaszcza unwraping lokomotywy i węglarki, co zajęło mi około 5 dni ( RizomUV) . Nie chciałem iść na skróty, więc nie użyłem żadnego wspomagacza AI, żadnych podmalówek, tylko elementy 3D (oczywiście poza wędkarzem i dziewczynką). Lokomotywa i tender zostały podzielone na 6 UDIMów, dla uzyskania najlepszej jakości tekstur. Teksturowanie w Adobe 3D Painter, 6 tekstur w rozdzielczości 8K każda. Symulacja dymu i pary wodnej w programie Embergen, renderowana jako VDB w 3ds Max + V-Ray. Postprodukcja wykonana w Affinity.Pełna rozdz
Odsłony wątku: 129
Odsłony: 7
Data: December 10, 2025 at 08:47